PostHeaderIcon BEN BAŞKAN OLSAM…

 

 

Hayır hayır ben değil. Ve ya herhangi biri içinde değil. Adnan Öztürk’ün “ Meireles’in tükürük” olayında kullandı bir sözden aldım. Biliyorsunuz Meireles hakeme tükürdüğünde Adnan Öztürk medyaya Meiresles’in tükürüğüyle ilgili açıklamarlar yapmıştı. Ben açıklamanın sadece bizi ilgilendiren kısmını alacağım. “ Ben başkan olsam Meireles takım otöbüsüne binemez, ertesi günü kendini uçakda bulur. “ demişti.   

 

Ayrıca şunuda belirteyim. Melo tükürmüştür ve gitmelidir. Burası GALATASARAY, herkes buraya yakıştığı gibi davranacak. Davranamıyorsa gidecek. Bu da benim fikrimdir. Sadece beni bağlar. Ve bu Blog’da asla Fenerbahçe’yle uğraşma, ona laf yetiştirme, sürekli Fenerbahçe’yi karalama gibi bir derdimiz asla yoktur. Olamaz. Ben bu sitenin sorumlu kişileriden biri olarak bu güvenceyi verebilirim. Hiçbir yazarımızda bu kafada değildir. Zaten seçerken bu kıstas çok önemli oluyor. Ama Benim ve nerdeyse tüm Galatasaray’lıların çok sevdiği bir yöneticiye sahip çıkmak, konuyla alakaları yokken müdahil olmak isteyen bir kulübede bir iki kelam edip, bir şeyler söylemekte bizim görevimiz…    

 

Hadi şunuda anlarım bizim olayla benzeşiyor. Ondan müdahil olduk. Tamam ama sen “ Tükürüğe “ sahip çıkıp, üstüne bir de bu konuda “ Hadi, Galatasaray etik davransın “ diye beklemeye hakkınız var mı. ?   

 

Şimdi Adnan Öztürk’ün kendine has bir yapısı var. Çoğu Galatasaray’lı, ben de dahil olmak üzere Adnan Öztürk’ün, uslubunu, görüşünü ve yapısını begeniyoruz. Bazen görüşü Galatasaray yönetimiyle farklı bile olsa cesaretle söyleyeceğini söyleyebiliyor. Bazı yöneticiler gibi “ Benim başkana itiraz etme hakkım yok. Onun söylediği üstüne söz söyleyemem “ diyerek “ Padişahım çok yaşa “ edebiyatı yapmıyor. Aynı zamanda Galatasaray’a bir sataşma, saldırı olduğunda da karşı tarafa en doğru, en gerekli cevabı verebiliyor. Rakiplerde bu açıklamalara ya cevap veremiyor. Ya da tamamen saçmalıyor. Özellikle Fenerbahçe’nin, Adnan Öztürk’den çok rahatsız olduğu aşikar. Hiçbir zaman dilleri yanmasına rağmen, Adnan Öztürk’e laf söylemekten kaçınmıyorlar.    

 

En son GS – BJK derbisinde Melo’nun, Oğuzhan’a tükürmesi üzerine, bana göre üstüne vazife olmayan bir konuda Fenerbahçe, Meireles’in olayını hatırlatarak. Melo’nun tükürüğü üzerinden, Adnan Öztürk’ün o açıklamalarını kullanıp bir açıklama yaptı. Açıklama o kadar smantık dışı ki, bazen anlıyorum. Açıklama ve ya yaptılan haber saçma bile olsa stratejik değer taşıyor. Bunu anlayabiliyorum. Ama bu açıklamanın tek anlamı var. O da  POPÜLİZM…    

 

Melo olayı üzerinden hem Adnan Öztürk’e, hem Galatasaray’a yüklenmişler. Ama gözden kaçırdıkları bir nokta var. O açıklamların başında Adnan Öztürk özellikle BEN BAŞKAN OLSAM diyor. Bu lafı Fenerbahçe kendi sitesinde ki açıklamasında da veriyor. Hemde üstüne “ Bakalım Adnan Öztürk Melo’yu gönderebilecek mi. ? “ diyor. Benim anlamadığım Adnan Öztürk başkan değil. Bir ara başkan oldu da bzim mi haberimiz olmadı. Ya da Fenerbahçe Adnan Öztürk’ün başkan olduğunu mu sanıyor. Şunu deseler anlarım, “ Bakalım Adnan Öztürk yönetim kurlu toplantısında Melo’nun gitmesini isteyebilecek mi. ? “ tarzında bir şeyler deseler. Mantıklı olacak. Adnan Öztürk’ün “ Başkan Olsam “ lafını hem kullanıp, hem bu lafı unutup “ Hadi gönder bakalım “ demek, büyük mantıksızlık. Ben eminim ki Adnan Öztürk başkan olsa Melo’yu gönderir, ama değil. Bu konu Adnan Öztürk’ün tek yetkili olduğu bir konuda değil. Yönetim kurulu ve Fatih Terim hocamızın ortak alacağı bir karardır. Tek başına ben “Melo’yu gönderiyorum” diyeceği bir durum ve yetkisi yok. Fenerbahçe sürekli bir çelişki ve mantıksılık uğruna POPÜLİZM yapma derdinde…    

 

Bir de açıklamada şöyle bir şey yazıyordu. “ ONAYLANMAMIŞ GÖRÜNTÜLERLE yayın yapacak mısınız. ? “ diye sorulmuş. Bu kadar komik bir tabir olabilir mi. ?   “ Onaylanmamış görüntü ” nedemek yahu, benim bildiğim yazı, belge, hatta belki fotograf resmi kaynaklardan onaylanma gereği görür. Ama Görüntü yani, adı üstünde GÖRÜNTÜ, görüntü ortada neyin onayı, neyin kanıtı. Görüntüde belli olan şey fotomontaj yoksa ki yayıncı kuruluştan alınana görüntüler bunlar, bu görüntülerde de her şey ortadadır…    

 

 

“BEN BAŞKAN OLSAM…” için 2 Yorum

  • Can Gok diyor ki:

    Adnan Ozturk o yazida tukurmek olayi icin soylemiyor. daha cok o yapilan el haraketi icin soyluyor. diyor ki, tukurme olayina cocuguma diyebilirim ki, yapma cok ayip. ama o el haraketi icin ne aciklama yapabilirim diyor.

  • ishbara diyor ki:

    Öncelikle ben ne olursa olsun bir yöneticinin başka bir takımın oyuncusu hakkında olumlu/olumsuz yorum yapmasını doğru bulmuyorum.

    Ama şöyle de bir durum var. Ne yazık ki açıklamayı yapan kulüp kendini küçültmekten ve rezil etmekten başka birşey yapmadı. Çünkü yapılmış münferit bir açıklamaya kulüp resmi sitesi üzerinden cevap verdiler. Halbuki böyle bir tepki vereceklerse bile Adnan Öztürk ile aynı seviyede bulunan bir yönetici tarafından vermeleri daha doğru olacaktı. Buna dikkat etmedikleri gibi yapılan açıklamayı da saptırmaları (orada eleştirilen hareketti,tükürük değil) da bu rezil olma durumunu arttırdı. Galatasaray yönetimi ise en iyi hareketi bu gereksiz açıklamaya cevap vermeyerek yaptı.

Yorum yazın

Ara
Yazarlar

AHMET KILIÇ
FIRAT DURMAZ
BARIŞ CENK AKKAYA
İLHAN İLMENÖZ
SÜHAN CEM UCSOY
İSMAİL ŞEN
MUHSİN MORDENİZ
HASAN YILDIRIM
BAHADIR OĞUZ
NİHAT ONUR
ALİ CAN KUTLU
DOĞUKAN YILDIZ
CAN TÜYSÜZ
SÜLEYMAN ÖKDEM
GÜÇLÜ GÖNÜLERİ

Sosyal Medya
Anket
Dursun Özbek görevine devam etmelimi?
View Results
Bağlantılar